HTML

Édes Teher avagy csak egy nap szabit kérek

Kedves Olvasó! Úgy döntöttem, belevágok blogomba, ahol néhány olyan történetet osztok meg veletek, amik automatikus velejárói a gyerekvállalásnak. Kíváncsi vagyok, ti,mint anyák, ti,mint nők hogyan élitek meg ugyanezt :) Remélem, a sorokat olvasva megszépülnek, viccessé válnak az adott pillanatban falkaparó szituációk mindannyiunk számára :) Jó olvasást és szép napot! Viki

Friss topikok

Címkék

9 hónaposan (1) álmodozni (1) aludni (1) alvásproblémák (1) angyalok (1) anya (1) apa (1) apa depi (1) arcmimika (1) autóval (1) baba (1) babakocsi (3) babszem (1) bika (1) biztonsági öv (1) body (1) bogyó és babóca (1) buli (1) chuggington (1) cicizik (1) csiga (1) csizma (1) depresszió (1) drogéria (1) duna part (1) ébred (1) édes (1) ego (3) éjjel (1) életfeladat (1) elsőszülött (1) esik (1) espresso (1) farkas (1) félelem (1) férfi ego (1) fogmosás (1) front (1) gáz (1) grimaszok (1) gyerekek (1) gyerekvállalás (1) hányás (1) hideg (1) hideg vízzel (1) hinta (1) hiszti (2) (1) holt pont (1) hordozókendő (1) hordozókendővel (1) itthon (1) izzadni (1) izzadok (1) játszótér (1) kabát (1) kád (1) kávézó (1) kényelmes (1) kisfiam (1) kisfiú (1) kommunikáció (1) koncentrálni (1) konklúzió (1) latte machiato (1) (1) lúdtoll (1) lustálkodni (1) másodszülött (1) megoldás (1) megszületett (1) megvilágosulás (1) módszer (1) nadrág (1) nappal aludni (1) napszemüveg (1) népvándorlás (1) nervenpflege (1) nőgyógyász (1) olló (1) öltözködés (1) önállóan elaludni (1) ötletek (1) pasik (1) rácsos ágy (1) reggel (2) rossz anya (1) sapka (1) skandálás (1) strucc politika (1) szabi (1) széchényi fürdő (1) szélvihar (1) szerelmes (1) szőr (1) szülés után (1) szülő (1) telihold (1) thomas (1) thomasos ágy (1) tv (1) uh (1) útitárs (1) vb (1) veszekedés (1) visszaforgatnám az időt (1) víz (1) zsarolás (1) a hó (1) Címkefelhő

Hisztíííííííííííííííííííííííí a Krisztííííííííííííííííííííí (HK)

2011.10.10. 15:35 3 pasi és egy nő

Egy szép napon, amikor Csani megszületett, és persze Boti betöltötte a 2. életévét,kaptunk egy bónusz ajándékot is; kíváncsiak vagytok, hogy kit, ugye? mert aki ismer minket, fizikailag nem találkozhatott vele :) Ő személyesen Hiszti Kriszti, későbbiekben HK. Van egy olyan sejtésem, hogy nem kizárólag a mi háztartásunk mostanában mindennapos vendége, hanem ti is, akiknek minimum 2 éves a babácskája, mind nagyon jól ismeritek...

Ha eddig nem volt tudomásom arról, hogy szőr van a hátamon, hát most többszörösen is érzem, van, hogy naponta 3- szor is. Thanx for HK!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ez az én privilégiumom, Papaci ebből nagyon keveset érzékel. Jó, azért ő is kap egy kis kóstolót belőle, de fele annyit sem, mint én.

Settenkedő, sunyi kis dög ez a HK, hirtelen tűnik elő a semmiből, hosszabb- rövidebb ideig tart, ami az 1 perc és az 1 óra hossza között ingadozik. Olyan, mint Cathrina hurrikán, megállíthatatlan. Betör az életünkbe, leszívja az összes energiánkat, aztán, mint aki jól végezte dolgát, lelép.

És tudod, mi a gáz? Soha nem tudod, hogy hol csap le rád, mikor és mennyi ideig tartózkodik veletek.

Kemény ez a megvilágosulás, próbára teszi rendesen mind a gyerekeket, mind a szülőket, legfőképpen minket, anyákat.

Mi lehet a megoldás, hogy száműzzük HK- t? Hm, sokat gondolkoztam, milyen megoldásokkal lehet gyorsan elkergetni, de csak ideig- óráig működő ötleteim vannak:

  • Egy kis hideg vízzel kínálom tomboló kisfiamat, aki majdnem azonnal abbahagyja, mert már megtapasztalta, milyen az, amikor a fején landol
  • valamivel elterelem a figyelmét, ami vagy be jön vagy nem- próba cseresznye
  • próbálok úgy tenni, mintha észre sem venném HK- t, ha jön utánam, megyek a másik szobába, és amikor már látom, hogy lezajlott a nagyja, magamhoz ölelem, míg teljesen meg nem nyugszik
  • néha jön a zsarolás, amikor már tényleg nem tudok mit tenni (pl.: Hold Anyó elviszi a Verdás kulacsod, míg meg nem nyugszol); aztán ez is vagy bejön vagy nem

 

Mesélek egy nemrég megtörtént esetet:

Bementünk a helyi drogériába, hogy vegyünk ezt azt, meg egy cerbonát Botinak.

Boti: Eme, neked is veszek (hiába mondtam, hogy nem kérek, ő azért is erősködött. Tudom én, hogy miért, mert az enyémből is szeretett volna enni)

Na mindegy, szóval vettem 2- t, de én nem kértem az enyémet...

Boti: Eme, edd meg te is (azért szerette volna, hogy ő is beleharaphasson, rafkós, mi?)

Én mondtam, hogy nem, mert nem vagyok éhes, és nem kívánom most.

HK résen volt, és már kezdődött is a műsor. Én egy 10 méterrel odébb mentem, mert egész reggel ment a hiszti, és már a dobhártyám nem bírta ezt a frekvenciát, nem utolsósorban pedig Pindi aludt, és nem akartam, hogy felkeljen. Szóval így vártam, hogy HK eltávozzon körünkből, mikor 3 perc múlva elkezdtek a 60- as hölgyek gyűlni szegény, éhen maradt Csipeszke köré, és az egyikük, felvállalva a szószóló szerepét, odaböfögte nekem, hogy milyen rossz anya vagyok, és hogy lehet ezt a szegény kisfiút így nevelni.

Egy fújtató bika hozzám képest semmi, úgy kezdtem közeledni a hölgykoszorú felé, olyan paprikás lettem. Ők persze szétröppentek fél pillanat alatt, mint a verebek, akik közé oda szokott rohanni az én kisfiam. Persze messziről vissza- visszanézett megvető szemmel a bandavezér...

Ezen történet végén az ölelős módszer vetett véget HK munkásságának.

Nem tudom, HK meddig tanyázik még nálunk, mi a legjobb megoldás, hogy ezeket a szegény gyerekeket minél hamarabb átsegítsük ezen a hatalmas akadályon, de az biztos, hogy baromi nagy harcot vívnak önmagukkal, hogy nekik is ugyanolyan nehéz, mint nekünk, csak nekik azért nehéz, mert most szembesülnek igazán a személyes tudatukkal és akaratukkal, nekünk azért, mert tehetetlenül nézzük, ahogy tombolnak.

És ne felejtsük el, egyszer mi is átéltük ugyanezt!

 

 

 

 

 

 

6 komment

Címkék: gáz hiszti megoldás hideg zsarolás bika módszer kisfiú szőr kisfiam drogéria megvilágosulás hideg vízzel rossz anya

A bejegyzés trackback címe:

https://edesteher.blog.hu/api/trackback/id/tr473291935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

utrecht 2011.10.31. 16:47:37

Huha! Ezt a szörnyeteg HK-t mi is ismerjük. Kedvesem azt olvasta róla, hogy a 2 éveseknél naponta ötször is jelentkezhet. Úgyhogy kitartást nektek is. A módszereket mi is végigpróbáltuk, de nincs bevállt megoldás.

3 pasi és egy nő 2011.11.10. 21:35:55

@utrecht: Kitartok, nincs más lehetőség. Én is emlékszem, hogy sokszor kitörtem, meg a kádban, hideg zuhany alatt töltött pillanatokra is. Szerintem az igazán önfejű, határozott és belevaló személyiségek a leghisztisebbek gyerekkorukban. Erről mi a véleményed?

utrecht 2011.11.11. 14:10:47

:) Mi is ebben reménykedünk, de lehet elfogultak vagyunk a saját gyerekeinkkel szemben. De szerintem is különlegesek, mondjuk én szeretem, hogy már most határozott a személyisége. Csak, hát...néha elég:) too much:)
Ja én is kaptam hideg vizet az arcomba:)

nem mai gyerek 2011.11.13. 19:41:48

Szerintem a gyerek jót akart, amikor Neked is akart venni cerbonát. Egyszer hasonló esetben próbáld meg a gyermek jószívűségét azzal honorálni, hogy azt elfogadod, a saját cerbonádat megeszed és megköszönöd neki a kedvességét. Azzal maximálisan egyetértek, hogy a HK nem egyszerű dolog, nehéz konkrét receptet adni. Nagy türelem és empátia készség kell hozzá.

3 pasi és egy nő 2012.01.16. 14:51:47

@nem mai gyerek: Kedves Nem mai gyerek!
semmi kétségem, hogy jót akart a kis fiam, de ebben az esetben a hasára gondolt :). Ne izgulj, honorálom eleget a jószívűségét. Nála jószívűbb, segítőkészebb embert nem hordott a hátán a föld (elfogulatlanság nélkül). De nem fogom megenni a cerbonát, csak azért, hogy az ő akaratának eleget tegyek ezzel,ha nem kívánom. Ismerem a fiam, tudom,mely tulajdonságaival kapcsolatban szeretnék neki segíteni,és e szerint cselekszem a tőlem telhető legjobbat. Azzal viszont nem értek egyet, hogy csak azért, hogy az ő akarata teljesüljön, beadjam (mindig)a derekam. Van olyan,hogy a dolgok nem úgy történnek, ahogy az ember akarja, mert ha mindig engednék az akaratosságának, hisztijének, azzal vele szúrnék ki, mert egy akaratos,önző ember válna belőle, amivel nem hiszem,hogy túl sok barátot találna magának az életben. Talán nem írtam le elég részletesen a szituációt, ebből adódhatott a félreértés, majd átnézem.
Köszönöm a kommentet!

3 pasi és egy nő 2012.01.16. 14:55:00

@utrecht: szerintem nem baj,ha egy szülő elfogult, addig a pontig,míg nem viszi túlzásba, és nem a gyerekét traktálja azzal, hogy te vagy a legszebb,legokosabb,legügyesebb, stb. a világon. És ez így helyes, hogy az én gyerekem a leglegleg mindenben, szerintem ez azt érzés zsigerből jön:D
süti beállítások módosítása